راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

تفاوت شورتکس های ایرانی با شورتکس های خارجی

عادت ماهانه بانوان یکی از سخت ترین دوره های زندگی یک دختر یا زن می باشد. هر بانویی تقریبا با همه ی نکات بهداشتی این دوره آشنا است. ولی ما به عنوان فروشنده لباس زیر یک پیشنهاد جالب برای این دوران داریم. و آن اینکه چه خوب می شود اگر به جای شورت های معمولی از شورتکس یا شرتکس استفاده کنید. خیلی ها از ما سوال می کنند که شورتکس چیست؟ یا اینکه چه فرقی با شورت معمولی دارد؟

راستش را بخواهید تفاوت زیادی ندارند جز اینکه یک لایه ی پلاستیکی نازکی در قسمت فاق شورتکس دوخته شده است. البته این لایه ی پلاستیکی زیر لایه های پارچه ای پنهان شده است و فقط با لمس کردن فاق شورتکس می توانید متوجه وجود آن بشوید!

خب برویم سراغ اصل ماجرا؛ در بازار دو مدل شورتکس وجود دارد؛ یکی شورتکس های ایرانی و یکی شورتکس های خارجی. 

تصویری که در زیر می بینید نمایی از یک شورتکس خارجی می باشد.


تصویر زیر نیز نمایی از یک شورتکس ایرانی است.

همانطور که می بینید شورتکس های ایرانی خیلی شبیه شورت های معمولی یا به اصطلاح مامان دوز هستند. ولی گفتیم که فاق شورتکس ایرانی سه لایه و ضد نشت است. یعنی وسط دو لایه پارچه ی نخی فاق شورتکس، یک لایه ی دیگری از جنس پلاستیکی دوخته شده است. آن کش های سفیدی هم که وسط فاق شورتکس های ایرانی می بینید برای اینست که نوار بهداشتی را زیر آن بگذارید تا جابه جا نشود.

اما شورتکس های خارجی  به جز اینکه از نظر ظاهری متفاوت هستند، در ضمن لایه ی پلاستیکی ضد نشت شورتکس بخش بزرگی از پشت و فاق شورت را می گیرد. در تصویر بصورت نقطه چین نمایش دادیم.

همچنین از نظر قیمت معمولا شورتکس های خارجی دو یا سه برابر شورتکس های ایرانی هستند.

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر و بیشتر مقاله ی راهنمای کامل خرید شورتکس یا شورت قاعدگی را بخوانید.