راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

الیاف پنبه ای یا 100% Cotton

پنبه (cotton) یک گیاه یا محصول کشاورزی است که برای تولید نخ و پارچه به کار می برند. اکنون برویم ویژگی ها و مزیت های نخ و پارچه های پنبه ای را بررسی کنیم.


کیفیت پارچه های پنبه ای یا 100% cotton

شاید بارها دیده باشید که روی گروهی از لباس زیرها یا پوشاک برچسب 100% cotton  نوشته اند. این نشان یعنی اینکه پارچه ای که برای دوخت این پوشاک بکار رفته است از الیاف پنبه ای فراهم شده است. شاید برای شما هم پرسشی پیش بیاید که آیا پارچه های سددرسد (صددرصد)  پنبه ای کیفیت خوبی دارند یا خیر؟
پوشاکی که از پارچه های پنبه ای ساخته می شود نه تنها نرم و ملایم هستند بلکه معمولا از پوشاکی که با درصد کمتری پنبه ساخته شده اند سنگین تر می باشند. همچنین خیلی بیشتر از پارچه های پلی استر (پلاستیکی) خنک تر هستند. پارچه های پنبه ای قابلیت تنفس و رد کردن هوا را دارند و بدن را خنک نگه می دارند و از عرق کردن و یا خیس ماندن بدن جلوگیری می کنند.
آیا پارچه های سددرسد پنبه ای بهتر از پارچه های پلی استر (پلاستیکی) هستند؟
همانگونه که گفتیم پارچه های پنبه ای قدرت تنفس بیشتری دارند و همچنین ضد حساسیت می باشند. کسانی که پوست حساسی دارند بهتر است از پوشاک سددرسد پنبه ای استفاده کنند.

آیا پارچه های پنبه ای را می توان در تابستان به تن کرد؟

پنبه یکی از بهترین پارچه ها برای تابستان و هوای گرم می باشد. پارچه های پنبه ای نرم، سبک و قابل تنفس هستند و عرق بدن را بسرعت خشک می کنند و اجازه می دهند که گرما از بدن خارج شود و بدن خنک بماند.

مزیت های پارچه های پنبه ای چیست؟

همانگونه که گفتیم خنک کننده بهتری هستند.

ضد حساسیت می باشند.

بادوام هستند.

بدن در هنگام پوشیدن آن ها بو نمی گیرد.

بار الکتریسیته ندارند و به بدن نمی چسبند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد