راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

راهنمای کامل خرید و انتخاب لباس زیر

معرفی و راهنمای کامل انواع لباس زیر زنانه و مردانه

تفاوت بین کاسه های سوتین های برش دار با یکدیگر

در دنیا انواع و اقسام مدل های سوتین وجود دارد که در همه ی آن ها، کاسه های سوتین با یکدیگر متفاوت هستند.  ولی ما در اینجا می خواهم درباره ی تفاوت بین سوتین هایی صحبت کنیم که کاسه های آن ها برش یا خط دوخت می خورند.

معمولا برش کاسه های سوتین به گونه ای است که یا از سه تکه پارچه بهم دوخته شده فراهم شده اند؛ یا کاسه ی سوتین دو تکه پارچه دارد. به سوتین هایی با سه برش روی کاسه ها، معمولا سوتین های سه برشه یا سه تکه گفته می شود. همینطور  به سوتین هایی با دو تکه برش نیز سوتین های دو تکه یا دو برشه می گویند.

در تصویر بالا می توانید کاسه های سوتین سه تکه و دو تکه را ببینید.  بغیر از تفاوت ظاهری، این دو مدل سوتین  از نظر کارایی نیز با یکدیگر نیز متفاوت هستند. 

تفاوت کارایی بین سوتین های دو تکه  و سه برشه

سوتین های دو تکه فرم گردتری به سینه ها می دهند. تنخور آن ها راحت تر است و نمای اسپرتی دارند. در باشگاه های ورزشی یا در خانه ، می توان آن ها را پوشید. این سوتین ها برای سینه های کوچک فوق العاده هستند.

 در مقابل سوتین های سه تکه هستند که بسته به اندازه ی خط میانی برش می توانند فرم گرد یا فرم تیزی به سینه ها بدهند. این سوتین ها مناسب استفاده زیر لباس مجلسی یا زیر مانتو می باشند. یکی دیگر از ویژگی های آن ها اینست که سینه ها را بهتر بالا می کشد. این سوتین ها مناسب سینه های بزرگ و سنگین هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد